اطلاعات مفید از بین انبوه غیر مفید ها

ساخت وبلاگ

این بخش از مقاله به برنامه ریزی درسی آنلاین اختصاص داده شده است. توجه داشته باشید برنامه ریزی درسی می تواند برای هر فرد متفاوت باشد، لذا برنامه هایی که در برخی از موسسات مشاوره تحصیلی آنلاین  به صورت آماده در اختیار داوطلبان قرار داده می شود، نمی تواند برنامه اصولی باشد.  زیرا ممکن است به عنوان مثال شما در درس ریاضی بسیار قوی باشید، اما در درس دیگر بسیار ضعیف باشید. بنابراین برای این دو درس، نباید ساعت یکسانی برای مطالعه اختصاص داد.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم برنامه ریزی درسی آنلاین با توجه به ارتباط دوجانبه ای که برای داوطلب و مشاور فراهم می آورد، کمک می کند تا دانش آموزان با توجه به اصول صحیح به مطالعه بپردازند. مشاوره تحصیلی کنکور سراسری با برنامه ریزی درست و با اطلاع از ضرایب دروس مختلف، مطابق با هدف دانش آموز یا داوطلب کمک می نماید تا بهترین برنامه درسی را داشته باشد.شاوره در هر زمینه ای به افراد کمک می کند از تجارب و اطلاعات و راهنمایی های مشاورین متخصص استفاده نمایند و در زمینه های تحصیلی وحتی شغلی اطلاعات و تجارب لازم را کسب کنند. تا در راستای رسیدن به هدفشان سریعتر گام بردارند. و به نتیجه قابل قبولی در زمینه تحصیلی و یا شغلی دست پیدا کنند از مزایای مشاوره انلاین وگفتگو انلاین، عدم حضور فیزیکی در کلاس های مشاوره است. همین امر باعث میشود فرد وقت بیشتری برای انجام سایر کارهایی که قرار است انجام دهد و برنامه ریزی هایش داشته باشد خانواده هایی که فرزندانشان میخواهند انتخاب رشته انجام دهند یا درگیر کنکور سراسری هستند و بدلیل مشغله ی کاری وقت و فرصت حضور در مراکز مشاوره را ندارند میتوانند از مزایای مشاوره ی تلفنی و مشاوره انلاین بهره ببرند. از دیگر مزایای مشاوره تلفنی و انلاین هزینه ی کمتر ان نسبت به کلاس های حضوری است . از نظر مادی و هزینه میتوان گفت مشاوره انلاین هزینه های اضافی را حذف میکند . گفت و گوی انلاین و مشاوره درسی این فرصت را به افراد میدهد با خیال راحت برنامه ریزی درسی درستی با توجه به شرایط و زمانی که دارند انجام دهند و از تجارب و اطلاعات مشاوران انلاین درسی و مشاوران کنکور سراسری در زمینه های مختلف درسی و تحصیلی و حتی مشاوره کنکور برای کسب رتبه های برتر بهره مند شوند

یکی از مشکلات داوطلبان شهرهایی که از امکانات کم کمک آموزشی کنکور برخور دارند ، نداشتن اطلاعات کافی و دقیق از وضعیت و روند تحصیل در رشته مورد علاقه است . سوالات و اشکالاتی که تنها یک مشاور تحصیلی با تجربه می تواند پاسخگو باشد از طرفی هزینه های مشاوره تحصیلی حضوری از رفتن به یک کلاس کنکور خصوصی هم شاید بیشتر شود اما در مشاوره تحصیلی رایگان این امکانات به رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

همچنین می توانید در سایت مشاور گروپ به رایگان  و مطالعه و نیز روش های برنامه ریزی را بخوانید و به کار گیرید.

مشاوره تحصیلی رایگان باید بتواند پاسخگوی تمام نیازهای داوطلب کنکوری و یا محصلین باشد.

مشاوره تحصیلی رایگان تا چه اندازه حرفه ای است؟

مشاوره تحصیلی رایگان الان در اکثر مراکز مشاوره تحصیلی ، آزمون های آزمایشی و حتی منابع کنکوری که اکثرا جنبه تبلیغاتی برای جذب داوطلب هستند ، دایر می باشند.

مشاوره تحصیلی رایگان حتما باید توسط کارشناسان با تجربه و آگاه در زمینه مقاطع مختلف تحصیلی انجام شود.
گروه مشاوره ای مرکز مشاور گروپ اصول برنامه ریزی و مطالعه را اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بعد از آن بدون کمک شخصی دیگر برنامه ریزی خود را پیاده سازی کنید.

هر ساله با نزدیک شدن به ایام برگزاری آزمون های سراسری ، شاهد افزایش تعداد متقاضیان برای ادامه تحصیل هستیم و در همین راستا نقش مشاور تحصیلی برای انجام برنامه ریزی و راهنمایی صحیح دانش آموزان و داوطلبان بیشتر از قبل قوت پیدا کرده است اما بسیاری از داوطلبان به دلیل مشغله زیادی که دارند امکان مراجعه به مشاوره حضوری و اختصاص چندین ساعت وقت برای آن را ندارند و حتی برخی از داوطلبان از مراجعه به مشاور تحصیلی ، چشم پوشی می کنند.

وب سایت تخصصی pasokhbama.com در جهت کمک به داوطلبان هدفمند که به موفقیت خود اهمیت می دهند ، مطالبی مفید در زمینه های برنامه ریزی درسی ، روش های مطالعه دروس ، معرفی رشته ها و دانشگاه ها ، بررسی رتبه قبولی رشته ها و سایر مواردی که شما به آن ها نیاز دارید ، در سایت قرار داده است که می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و کاملا رایگان از راهکار هایی که توسط مشاوران ارشد در این مطالب ذکر شده است ، استفاده کنید.

اما بخش “مشاوره تحصیلی آنلاین” یا همان مشاوره تحصیلی تلفنی نیز برای پاسخگویی به سوالات شما تاسیس شده است تا اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید ، بدوه هیچ دردسری به مشاوران برتر کشور متصل شوید و به صورت مستقیم با آن ها صحبت کنید و سوالات خود را بپرسید !

مزیت های مشاوره تحصیلی آنلاین

از جمله مزیت هایی مشاوره تحصیلی آنلاین که بسیاری از داوطلبان آن را به مشاوره حضوری ترجیح می دهند عبارتند از :

هزینه مقرون به صرفه مشاوره تحصیلی آنلاین

در حال حاضر اکثر مراکز مشاوره تحصیلی حضوری برای ارائه مشاوره در زمینه های تحصیلی و کنکور ، برای 1 الی 1/5 ساعت مشاوره بیش از 300 هزار تومان دریافت می کنند و فرضا اگر شما در ماه 4 بار هم مشاوره بگیرید ، باید چند میلیون هزینه کنید. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با در نظر گرفتن محدودیت مالی اکثر داوطلبان ، هزینه مشاوره را بسیار کم تر از مشاوره حضوری قرار داده است تا بدون نگرانی از هزینه ، بتوانند در کنار مشاوران درس و دانشگاه خود را پیگیری کنند.

اطلاعات مفید از بین انبوه غیر مفید ها...
ما را در سایت اطلاعات مفید از بین انبوه غیر مفید ها دنبال می کنید

برچسب : مشاوره انلاین, نویسنده : نسیم جانپور nasim30 بازدید : 101 تاريخ : يکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت: 11:55

در این روش لازم است وارد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir شوید و مطابق مراحل زیر رمز عبور مجدد دریافت کرده و رمز ورود فراموش کرده خود را بازیابی کنید.

مرحله اول:

ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی 

مرحله دوم:

برای بازیابی نیاز به شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی نیاز دارید.

مرحله سوم:

در سایت و سامانه ضم خدمت گزینه فراموش کردن رمز فراگیران را انتخاب کنید .

مرحله چهارم:

چند گزینه برای بازیابی رمز مشاهده می کنید. اطلاعات درخواستی برای بازیابی رمز شامل (شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی) است.فراگیران برای وارد شدن به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان باید کد ملی ، کد پرسنلی و رمز عبور را داشته باشند و در صورت فراموشی اطلاعات ، نمی توانند از خدمات سامانه استفاده کرده و وارد دوره های آموزشی شوند. در این مطلب می خواهیم راهنمای بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان و نحوه بازیابی نام کاربری و رمز عبور در سامانه ltms را ارائه دهیم.

با توجه به تغییر ساختار سامانه ltms ، فراگيران محترم از این پس می توانند با کد ملی(بدون صفر) به عنوان نام کاربری و رمز عبور پیشین خود وارد سامانه شوند.

نحوه بازیابی رمز عبور ضمن خدمت فرهنگیان

کاربران در صورت فراموشی رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، به صورت زیر می توانند رمز عبور خود را بازیابی کنند.

✅ برای بازیابی رمزعبور سامانه ضمن خدمت لازم است در ابتدا به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه نمایید.

✅ پس از ورود به صفحه اصلی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ، بر روی گزینه "فراموش کردن رمز فراگیران" کلیک کنید.

✅ از بین موارد نمایش داده شده یکی از روشها را انتخاب کنید:

**کد ملی / شماره تلفن همراه

** کد ملی / کد امنیتی

✅ پس از درج اطلاعات خواسته شده، می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

راهنمای تصویری بازیابی رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

به منظور آشنایی بیشتر فراگیران، راهنمای تصویری بازیابی رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به صورت زیر است:

توجه داشته باشید: برای تعیین رمز عبور جدید از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد استفاده نمایید. در ضمن، رمز عبور شما باید حداقل 6 کاراکتر باشد.

استفاده از کد ملی و کد پرسنلی برای رمز عبور مجاز نمی باشد. 

گاهی اوقات افراد رمز عبور خود را برای ورود به سامانه ضمن خدمت و یا سایت آزمون های ضمن خدمت فراموش می کنند. در این مواقع، امکان بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت وجود دارد. به طور کلی رمز عبور سایت ضمن خدمت، همان رمز عبور سامانه جامع یادگیری فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir می باشد که مراحل ثبت نام در دوره های ضمن خدمت در این سایت انجام می شود.

 

به همین خاطر برای بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت نیاز است افراد به سایت ltms وارد شده و رمز عبور خود را از طریق این سایت بازیابی نمایند. لازم به ذکر است که دو روش برای نحوه بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت وجود دارد. اولین روش ورود به سایت ضمن خدمت به نشانی rayadars.com و کلیک کردن بر روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» می باشد. دومین روش نیز ورود به سایت ltms.medu.ir برای بازیابی رمز عبور می باشد.

اطلاعات مفید از بین انبوه غیر مفید ها...
ما را در سایت اطلاعات مفید از بین انبوه غیر مفید ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نسیم جانپور nasim30 بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت: 18:15

هر ساله مرکز ملی سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برای جذب دانش آموزان توانمند اقدام به برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان در دو پایه هفتم و دهم می نماید. و همچنین ثبت نام تیزهوشان از اولویت های والدین میباشد. مدارس تیزهوشان به دلیل داشتن کیفیت و امکانات علمی و آموزشی بالا نسبت به سایر مدارس، مورد توجه بسیاری از والدین و دانش آموزان قرار دارد. آزمون مدارس تیزهوشان برای شناخت استعدادهای برتر از میان دانش آموزان مستعد در دو پایه تیزهوشان ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم جهت ورود به مدارس استعداد درخشان یا سمپاد به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود.

در سال تحصیلی جدید روند ثبت نام مدارس تیزهوشان متوسطه اول و دوم تقریبا به صورت مشابه با آزمون ورودی سال تحصیلی گذشته برگزار می شود، لذا در این مقاله قصد داریم به بررسی مواردی درباره آزمون و همچنین سوالات و منابع آزمون، زمان برگزاری و زمان اعلام نتایچ بپردازیم.

 

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان امسال برای پایه های هفتم و دهم به صورت مجزا برگزار می گردد. سوالات تیزهوشان ششم به هفتم این آزمون ها، سوالات تحلیلی می باشد کعه برای پاسخدهی به آن آشنایی با سوالات سنجش هوش الزامی است. آزمون دانش آموزان پایه دهم دارای سوالات تحلیلی و تحصیلی می باشد.

 

سال گذشته زمان ثبت نام تیزهوشان از 16 لغایت 25 فروردین ماه صورت پذیرفت. در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان امسال مشخص نشده است با این حال پیش بینی می شود ثبت نام این آزمون به سیاق گذشته در فروردین ماه انجام شود. به منظور کسب اطلاع از زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد، مطلع شوید.

در بخش قبل نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را برای شما بیان کردیم تا به راحتی بتوانید به این سامانه وارد شوید. در این بخش هم نحوه انجام ثبت نام از طریق سامانه های مذکور را توضیح می دهیم تا مشکلی جهت طی کردن این فرآیند نداشته باشید. البته باید دقت داشته باشید که وجود یک سری شرایط برای انجام ثبت نام در این آزمون ها الزامی است. در ادامه شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را هم برای شما آورده ایم که بهتر است قبل از اقدام به ثبت نام، این موارد را به خوبی مطالعه کنید. به هر حال، از آن جایی که دانش آموزان زیادی متمایل به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هستند اما ممکن است خودشان یا حتی اولیای شان آشنایی کافی با سامانه ثبت نام نداشته باشند، در این بخش راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را به طور مفصل برای شما ارائه خواهیم کرد.

داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان۱۴۰۲-۱۴۰۳ جهت انجام این کار از طریق سامانه های در نظر گرفته شده، باید یک سری اقدامات انجام دهند. دقت کنید که با وجود تفاوت سامانه های ثبت نام اما مراحل این کار برای هر دو پایه تا حد زیادی مشابه است. اقدامات لازم برای انجام ثبت نام در هر یک از این سامانه ها شامل موارد زیر می شوند:

  1. ۱ابتدا باید از طریق روش هایی که در بخش قبل برای شما بیان کردیم و با توجه به پایه ای که قصد ثبت نام در آزمون ورودی آن را دارید، به سامانه مربوطه وارد شوید.
  2. ۲بعد از این که به صفحه ورودی سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان رسیدید، باید کد ملی و رمز ورود همگام را در این قسمت وارد کنید. این اطلاعات را به صورت دقیق وارد نموده و بر روی گزینه «ورود» در پایین این پنجره کلیک کنید.
  3. لش شماره 1: با مراجعه به سایت pada.medu.ir شاید اولین بخشی که توجه شما را به خود جلب کند بخش مربوط به اخبار آزمون تیزهوشان می باشد که در میان سایت ورود قرار داده می شود.
  4. فلش شماره 2: فلش شماره دو به بخش “آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان” اشاره می کند که در منوی عمودی سمت راست موجود بوده که با کلیک بر روی آن می توانید با درج کردن اطلاعات خواسته شده وارد پنل کاربری خود شده و پس از تکمیل فرم درخواست و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 این روند را تکمیل نمایید. این آزمون هر ساله برای ورود به پایه هفتم و دهم به صورت جداگانه برگزار می شود.
  5. فلش شماره 3: این قسمت برای دست یابی به رمز عبور دانش آموزان در صورت مفقود شدن پسورد برنامه ریزی شده است.
اطلاعات مفید از بین انبوه غیر مفید ها...
ما را در سایت اطلاعات مفید از بین انبوه غیر مفید ها دنبال می کنید

برچسب : ثبت نام تیزهوشان, نویسنده : نسیم جانپور nasim30 بازدید : 92 تاريخ : يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 12:06